24 Temmuz 2012 Salı

Biri Hyun Bin Mi Dedi?

Eveet ilk ciddi postumu yazmaya başlayabilirimmm.




Efendimm sizler için ilk postumun konusu olarak Hyun Bin'i seçmiş bulunuyorum. Hyun Bin benim kore maceramı başlatan insan aynı zamanda. İzlediğim ilk dizi Hyun Bin'in Secret Garden dizisiydi. Aslında diziye başlamadan önce bu sempatik adamın yüzüne bile bakmamış, beni kore dizisi izlemeye zorlayan arkadaşlarıma inatla sırt çevirmiştim. Sonra ne mi oldu?

Sonunda "haydi hayırlısı" diyerek diziye başladım. Sonra 2-8-14-16. bölüm derken bi baktım ki dizi bitmiiiiişşş. Sonra yine bi baktım ki ben bu deli adamın (Hyun Bin) peşinden koşmaya başlamışımm. Yeni öğrendiğim ve hemen benimsediğim oppa kelimesi eşliğinde Hyun Bin'in fotoğraflarına bakmaya, dizi ve filmlerini araştırmaya başlamışımm. (Ara ara dönüp kendime "yahu nerden çıktı bu kore hastalığı, bu adamların sakalları bile yok" derken bulmuyor değildim. Ama sonra işin sakalda olmadığını anladım o ayrı konu.)

Nerdeen nereye geldim. Bu sayede kore tutkumun nasıl başlamış olduğunu da öğrenmiş oldunuzz. Biz yine dönelim çekik aktörümüz Hyun Bin'e.


Adı: Hyun Bin 현빈
Meslek: Aktör ve Model
Doğum Günü: 25 Eylül 1982
Doğum Yeri: Seul, Güney Kore
Boy: 1.84 cm
Kilo: 74 kg

-Dizileri-
Secret Garden (2010)
Friend, Our Legend (2009)
The World That They Live In (2008)
The Snow Queen (2006)
My Name is Kim Sam-Soon (2005)
Ireland (2004)
Nonstop 4 (2003)
Bodyguard (2003)

-Filmleri-

Come Rain Come Shine (2011)
Tears of Africa (2010)
Late Autumn (2010)
I'm Very Happy (2009)
A Millionaire's First Love (2006)
Daddy Long Legs (2005)
Spin Kick (2004)

Film ve dizilerinin bolluğundan da anlaşıldığı gibi Hyun'umuz deneyimli bir aktör. Ben sadece Secret Garden'ı izledim ama Hyun Bin beni oyunculuğuyla büyülemeyi başardı. Gerçekten yetenekli bir oyuncu olduğunu düşünüyorum. Postu da Hyun Bin'in askerlik fotoğrafıyla bitiriyorummmmmm :)








1 yorum:

  1. Bütün dizilerini ve filmlerini izlemek istiyordum vazgeçtim. Hyun Bin sevdiğim haliyle kalmalı. Dramlarından içim kıyıldı

    YanıtlaSil