25 Temmuz 2012 Çarşamba

Dizi: My Girlfriend is a Gumiho



Bu şeker mi şeker mi şeker, sıcak mı sıcak, sempatik mi sempatik diziye bu kadar geç başladığım için başımı hangi taşa, hangi duvara vursam bilemiyorum. Abartma değil gerçekten böyle düşünüyorum. Çünkü gerçekten izlenmesi gereken çok tatlı bir dizi :) Öyle olmasaydı zaten dizinin daha 5. bölümünü yeni tamamlamış olan ben bu postu yazmaya girişmezdim hevesle. Öyle değil mi ? :)

Bu diziyi bu kadar sevmemin ilk nedeni Gumiho'durr. Gumiho dokuz kuyruklu tilki demek. İzleyenler bilir gerçekten de Gumiho'nun -bana göre güzel mi güzel- 9 tane kuyruğu vardıır. (Zaten postun sonunda bölüm capsleri arasında paylaşıcam. Bu sayede izlemeyip görmek isteyenler görebilir, yok ben kendim izleyeyim heyecanı kaçmasın diyenlerde capslere bakmadan hemen diziye başlayabilirler :) )

İkinci nedenim ise bu sevimli çift. İzlediğim kore dizilerinde birbirine bu kadar yakışan çifti az gördüm desem yeridir. (Ki benim için çiftlerin uyumu çok önemlidir.) Bu dizide çift uyumunu kesinlikle yakalamışlar diye düşünüyorum. Gerek Gumiho'nun sevimlilikleri gerekse Dae Woong'un haylazlıkları beni diziye çeken etmenler arasında. Gumiho'nun et yerken ki sempatikliğini de yabana atmamak gerek. (Öyle ki bazen kendimi gumiho gibi yemek yerken buluyorum. Sanki kıtlıktan çıktım :D)

Dizinin konusundan kısaca bahsedecek olursak dokuz kuyruklu tilkimiz bir resme hapsedilmiştir ve bu resimde bir tapınaktadır. Tesadüf bu ki Dae Woong'un yolu bu tapınağa düşer ve 500 yıldır resmin içinde hapis olan Gumiho'yu serbest bırakır. Daha sonra Gumiho tilki boncuğunu ona verdiği için yanından ayrılamaz ve Dae Woong'un peşinde bana et al yoksa seni yerim diye gezinir. (Kulağa ne kadar ilginç geliyor değil mi?) Bakalım Gumiho ve Dae Woong'un hikayeleri nasıl sonuçlanacak. Henüz bende bilmiyorum :)


Kahramanlara gelecek olursak Gumiho ve Dae Woong'dan sonra en çok sevdiğim karakter şuan için Dae Woong'un evde kalmış halası :D Halanın bayağı komik sahneleri vardı :D


En gıcık olduğum karakterde Dae Woong'un aşık olduğu Eun Hye In. Gumiho ortaya çıktığı için Dae Woong'a ilgi göstermeye başlar. Sanırım bu kızı bu yüzden sevemedim.



Dae Woong'un büyükbabası da her büyükbaba gibi torununun bir baltaya sap olmasını isteyen bir harabocidir :D 



Bu gizemli adam da aksiyon okulunun yönetmeni. Gumiho'nun uçtuğunu görünce onu filmde oynatmak istedi. Ayrıca Dae Woong'un evde kalmış halasına aşık :D


Veeeeee iştee bir diğer sevmediğim karakteer. Gizemli bir geçmişi var bu adamın ama hala çözemedim. Gumiho'yla bir ilgisi var bunu anladım ama :D Ama bu ilginin Gumiho ve Dae Woong'un başına iş açacağı da kesin :/ (Aslında bu adamcağız baya yakışıklı ama dizide sevmediğim için benim gazabıma uğradı yavrucak :D Yakışıklı olan fotosunu değil azcık tipi kayık fotosunu koydum :D)

Bu arada dizinin bu OST'una bayıldığımı hatta 5-10 kez arka arkaya dinlediğimi söylemeden edemeyeceğim :) İşte OST'umuz Fox Rain.


Bölüm capslerine geçebilirizz :) Sadece 4 bölümün capslerini paylaşıyorum. Capsler bölümler hakkında ipucu verdiği için bakmak veya bakmamak size kalmış ben paylaşıyorum :)

DİKKAT!!!
-BÖLÜM CAPSLERİ VE "SPOİLER"-

1. BÖLÜM
















2. BÖLÜM








3.BÖLÜM


Bu ikiliye bayılıyorum :D Bu sahnede de çok gülmüştüm.




4. BÖLÜM























4 yorum:

  1. My girl friend is a Gumiho !! K-dramaya beni baglayan ilk dizilerden biri!! Gercekten bloguna bayildim.. Bana da beklerim.. Sevgilerimle.

    fashionfrommyeye.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkür ederim ^^ Benimde en beğendiğim diziler arasına girdi :) Forumunu ziyaret edicem :)

      Sil
    2. Lee Dong Wook oppaaaa :(

      Sil
  2. Güzel bir dizi, bende son 2 bölümünü izliyorum ama canım hiç izlemek istemiyor.Çünkü biliyorsunuz kdramalarda son bölümden 2 ya da 3 bölüm önce hep hep hep ayrılık oluyor ve ben bunu sevmiyorum :// Ama dizi çok cici izlemeyenlere tavsiye ederim.Postunuz için teşekkürler :))

    YanıtlaSil