29 Temmuz 2012 Pazar

Trendy'nin Kore Severliği

Trendy de bir kore severmiş de haberimiz yokmuş meğer. Geçen hafta pazartesi günü bir kore sayfasında trendy dergisinde Lee min ho posteri olduğunu duydum! Peki bu haberden sonra ben durur muyum? Durmam! Kaptım paramı gittim trendy'yi kaptımm. Ve tabi kii Min Ho'mun posterini de ^.^ Meğer trendy baya bir süredir çekiklerimizin posterlerini veriyormuş. Yeni öğrendim tabi :( Ve eski sayılarda neler kaçırdığımı görünce de çok üzüldüm >.< Ama bundan sonra devamlı takip edicem, kaçırmak yok!

Şimdi internetten aldığım fotoğrafları ekliyorum. Hepsi ALINTI. Hangi sayfadan olduğunu fotoğrafların en altındaki linkten öğrenebilirsinizz :)











Bunu nasıl almaaaam :((( Min Ho'm :((










Not: Hepsinin tarihi geçmiştir. (Ne yazık ki.)
Not2: Resimlerin hepsi için tık.
Not3: 4 Ağustos Cumartesi günü Akşam Kids Club Lee Min Ho'lu kitap ayracı veriyor. Kaçırmayın. Herkese söyleyinn ^.^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder